پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

با تقویت سیستم ایمنی بدن به جنگ ویروس ها از جمله سرما خوردگی و آنفولانزا برویم

همه چیز در باره تربیت و پرورش یک کودک سالم برای والدین مخصوصا مادران

با تقویت سیستم ایمنی بدن به جنگ ویروس ها از جمله سرما خوردگی و آنفولانزا برویم

۳,۴۴۲ بازديد

با تقویت سیستم ایمنی بدن به جنگ ویروس ها از جمله سرما خوردگی و آنفولانزا برویم



با شروع فصل سرما بیماری سرما خوردگی و آنفولانزا نیز شروع می شود و خیلی از افراد را درگیر خود می کند. نکته ی مهم این جاست که اگر همین عفونت ها و ویروس های ساده را از بین نبریم می توانند به مرور مشکلات بسیار زیادی را برای ما ایجاد کنند.

سیستم ایمنی بدن

سیستم دفاعی بدن ما از اجزایی تشکیل شده است این اجزا شامل:
  • فاگوسیت ها: این سلول ها با ایجاد پا های کاذب سلول های بیگانه و فرسوده را می بلعند و از انتشار آ ها در بدن جلوگیری می کنند. در هنگام عفونت و التهاب مهم تری نقش را در بدن ایفا می کنند.
  • لنفوسیت ها :این سلول ها سلول های اختصاصی مهره داران بوده و در دو نوع بزرگ و کوچک هستند. لنفوسیت های کوچک خود شامل دو نوع بوده بی و تی. لنفوسیت بی با ترشح پادتن نقش دفاعی داشته و لنفوسیت تی سلول های سرطانی را از بین می برد.

چگونه با سرما خوردگی مقابله کنیم؟

سبک زندگی تاثیر زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. یکی از راه های اصلی ویتامین سی است که در میوه هایی نظیر پرتقال و لیمو شیرین یافت می شود. این ویتامین آنتی اکسیدان قوی بوده و در خنثی کردن رادیکال های آزاد نقش مهمی دارد. می توان از طریق میوه ها و مکمل های غذایی فوراور که فوراور ابسوربنت سی است به راحتی این ویتامین را دریافت نمایید.
از راه های دیگر تقویت سیستم ایمنی ویتامین دی است. ویتامین دی از طریق آفتاب قابل افزایش است اما دو منبع اصلی تامین این ویتامین شامل لبنیات و مکمل غذایی فوراور ایموبلند است. این محصول شامل ویتامین دی و سی به همراه روی و لاکتوفرین و قارچ شیتاکه بوده و کاملا طبیعی و ارگانیک است.


تقویت سیستم ایمنی با تغییر در سبک زندگی

از چند طریق می توانیم کمک کنیم تا سیستم ایمنی بدنمان را تقویت نماییم:
  • سیگار و دخانیت را ترک کنید چرا که برای سلامت ریه و قلب و در نتیجه سیستم ایمنی مضر است.
  • ورزش کنید. ورزش هورمون ها را تنظیم و سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  • الکل مصرف نکنید.
  • خواب منظم داشته باشید.
برای داشتن سلامتی و سیستم ایمنی قوی باید سبک زندگی را تغییر داده و موارد بالا از جمله تغذیه مناسب و ورزش را فراموش نکنید. محصولات فوراور از آن جهت که کاملا گیاهی و ارگانیک و فاقد ماده ی افزودنی هستند از این رو می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای سلامتی باشند.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.