پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ساخت انواع سوله ی دامداری

همه چیز در باره تربیت و پرورش یک کودک سالم برای والدین مخصوصا مادران

ساخت انواع سوله ی دامداری

۳,۸۰۱ بازديد

ساخت سوله دامداری 

ساخت سوله ها در انواع کاربری ها به دلیل سرعتی که در ساخت دارند و نیز از لحاظ محاسبه هزینه ساخت سوله، مورد توجه افراد زیادی برای استفاده در انواع کاربری ها قرار می گیرد که می توانند در بهترین موقعیت ها از آن ها بهره برداری کنند. مانند ساخت سوله صنعتی ، ساخت سوله ورزشی و... 

یکی از مراحل مهم ساخت سوله طراحی آن است که باید با دقت و تخصص بالایی صورت پذیرد , سوله ها به جهت مصارف گوناگونی ساخته می شوند به همین دلیل هم طراحی آن ها با هم متفاوت است در برخی موارد ظاهر سازه مهم است و اینکه ساختار زیبایی داشته باشد همانند مراکز خرید و نمایشگاه ها و در برخی موارد هم استحکام سازه حائز اهمیت است همانند کارخانه های صنعتی پس باید برای هریک طرح و ساختار خاصی در نظر گرفته شود .

یکی از مناسب ترین سوله ها برای ساخت سوله دامداری ، سوله های یو بی ام هستند چرا که از لحاظ هزینه ساخت سوله نیز برای بهره برداران از آن ها مقرون به صرفه اند.

به دلیل این که ساخت سوله قیمت مناسبی دارد ، سوله یو بی ام را به طور کلی در دسته سوله ارزان و پر سرعت در ساخت و اجرا قرار می دهند که می تواند کاربری های متفاوتی داشته باشد.

سوله های آماده تحویل دامداری و مرغداری باید مقاومت بالایی به رطوبت و وزن تجهیزات داشته باشند . این سوله ها معمولا با دهانه های بزرگ هستند تا ورود خروج ادوات و تجهیزات به داخل سوله راحتر صورت گرفته و ورود و خروج خود دام و طیور نیز به راحتی انجام گیرد. سوله های آماداین سوله ها باید مقاومت بالایی به رطوبت و وزن تجهیزات داشته باشند . این سوله ها معمولا با دهانه های بزرگ هستند تا ورود خروج ادوات و تجهیزات به داخل سوله راحتر صورت گرفته و ورود و خروج خود دام و طیور نیز به راحتی انجام گیرد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد