پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دندان پزشک ترمیمی و زیبایی

همه چیز در باره تربیت و پرورش یک کودک سالم برای والدین مخصوصا مادران

دندان پزشک ترمیمی و زیبایی

۳,۲۸۴ بازديد

یکی از معضلاتی که افراد به دنبال آن هستند تا آن را بر طرف کنند و بتوانند چهره ای زیبا تر داشته باشند ، زیبایی و یا ترمیم دندان هاست که میتواند که از رو به دنبال یک دندان پزشک ترمیمی و زیبایی میگردند که بتواند کاری انجام دهد و در چهره و لبختد ما تاثیر به سزایی داشته باشد و همچنین در شان و شخصیت اجتماعی ماهم تاثیر زیادی بگذارد پس به همین خاطر ترمیم و زیبایی دندان ها چه در ایران و چه در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده تا افراد برای زیبایی لبخند هم به این موضوع روی بیاورند من در این پست به چند مدل از روش های زیبایی و ترمیم دندان ها اشاره میکنم که میتوانید به یک کلینیک ارتودنسی مراجعه کرده و همه این کار ها را انجام دهید.

لمینت دندان

یکی از روش های زیبایی برای دهان و دندان ، لمینت دندان است این پوسته ی نازکی هست که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

کامپوزیت دندان

امروزه با مواد کامپوزیت می توان لبخندی زیبا آفرید که هم ساختار دندان حفظ می شود و هم می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر این قیمت ونیر کامپوزیت دندان نسبت به سایر ونیر ها به صرفه تر است.

در ونیر کامپوزیت ها، ماده ی رزین به طور مستقیم و به صورت لایه لایه روی دندان فرد قرار می گیرد و در همان جا توسط دندان پزشک شکل دلخواه می گیرد. از ونیر کامپوزیت برای اصلاح شکستگی و یا تغییر رنگ دندان طبیعی استفاده می شود. همچنین از این ونیر ها برای اصلاح ناهماهنگی های جزئی دندان ها استفاده می شود و به دندان ظاهری مرتب و هماهنگ می دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.