پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چه مدت باید از زمان اولین عمل جراحی بینی بگذرد تا بتوان عمل ترمیمی بینی را انجام داد ؟

همه چیز در باره تربیت و پرورش یک کودک سالم برای والدین مخصوصا مادران

چه مدت باید از زمان اولین عمل جراحی بینی بگذرد تا بتوان عمل ترمیمی بینی را انجام داد ؟

۳,۲۷۱ بازديد

چه مدت باید از زمان اولین عمل جراحی بینی بگذرد تا بتوان عمل ترمیمی بینی را انجام داد ؟

یکی از سوالاتی که بیشتر بیماران می پرسند این است که اگر یک بار خود را عمل زیبایی بینی کنند آیا امکان عمل مجدد یا رویژن وجود دارد یا خیر .

در پاسخ به این سوال باید گفت که این امکان وجود دارد اما باید زمان لازم از عمل جراحی اولیه سپری شده باشد   همچنین بهترین دکتر عمل بینی معمولا چند وقت بعد از عمل این کا را انجام میدهند

به طور میانگین ۸ تا ۱۰ درصد از کسانی که عمل جراحی بینی را انجام می دهند ممکن است نیاز به عمل جراحی مجدد یا رویژن داشته باشند و زمان لازم برای عمل مجدد معمولا یکسال بعد از عمل جراحی اولیه تخمین زده می شود چرا که بینی بعد از عمل شدن باید فرآیندی را طی کند تا نتیجه جراحی اولیه مشخص شود

 .

در چه صورتی نیاز به جراحی ترمیمی بینی داریم ؟

 

عمل ترمیمی بینی

اسکلت بینی به اندازه کافی محکم نشده و نوک بینی افتاده است که در این صورت توسط بهترین جراح بینی در تهران می توان مشکل را برطرف کرد .

قوز بینی کاملا برداشته نشده ، این مشکل نیز به راحتی توسط جراح قابل حل خواهد بود    و در مورد هزینه عمل بینی ترمیمی میتوانید از دکتر خود سوال بپرسید.

انحراف بینی هنوز برداشته نشده یا بینی هنوز کج است که این مشکل نیز قابل اصلاح است .

بافت های بینی بیش از حد برداشته شده است ، پشت بینی بیش از حد فرورفته و یا بینی بیش از حد سر بالا شده است که اصلاح کردن این موارد نیاز به یک جراح مجرب دارد و نتایج این عمل ها همیشه قابل پیش بینی نیستند اما در صورتی که امکان اصلاح وجود داشته باشد برای این گونه موارد معمولا اسکلت بینی را به وسیله غضروف ها و یا استخوان های خود بیمار تقویت می کنند که معمولا از غضروف های لاله گوش و یا دنده ها استفاده می شود .

زمانی که آسیب دیدگی مربوط  به پوست بینی باشد ترمیم بسیار مشکل و حتی غیر ممکن است که البته این موارد بسیار کم دیده می شود .

زیاد بودن فاصله سوراخ های بینی ، مشکلات تنفسی ، ناراضی بودن بیمار از عمل جراحی اولیه ، کج شدن استخوان های بینی به دلیل ضربات فیزیکی و … از جمله عواملی هستند که برای برطرف کردن آنها ممکن است به جراحی مجدد نیاز باشد .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.